Jobbigt läge

Så himla skön dag idag. Började 8,30 med sy-slöjd. Hade saknat det jätte mycket, så var jätte taggad på det. Och så när vi kommer in och ska välja tyger och skit, så finns det N A D A! Blev så besviken. Lektionen slutade 10,00 och vid 9,30 bestämde jag vad jag skulle göra. I en timme gick jag runt och letade efter tyger och ideér, men hittad einget. Så det blev att göra en turkos sommar-klänning. Jaja, Shit Happens!
Sen hade vi teknik och biologi, sen lunch och efter körsång. Men fröken var borta så hade vikarie, och gjorde inte ett skit på en lektion.
Efter skolan åkte jag hem direkt, var så trött. Så la mig i sängen och åt godis och kollade på tv/film!
HAr precis ätit klart, nu sitter jag här.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0