Klar!

Nu har jag bakat klart. Kan bara säga att jag har lite ont i magen, haha!
 Nu ska jag gå och göra mig iordning, borsta händerna tänkte jag skriva men menar ju såklart tänderna, haha värst vad man kan blanda ihop det! Hehe :)
Men imorgon blir det en lång dag, först ska jag försöka att gå upp vid 9, packa om jag inte gör det ikväll alltså, sen ska jag nog duscha imorgonbitti. Sen vid 14.00 tar jag bussen och åker jag till Kyra, då ska vi fixa oss inför Twilight Movie Night som börjar 18.00 och slutar efter 00.00 så det blir en lång dag! Men det är det värt, yeah. Men kommer förmodligen köra lite bloggning imorgon också, hörs imorgon.
Puss och kram, ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0