Lite nytt!

Har fixat lite nytt med bloggen och har shoppat lite skor. Bloggen ser ni förmodligen hur den ser ut nu, annars om ni inte ser någon skillnad från innan är det bara att kommentera. Det ska vara lite blått som har kommit in i designen!! Bara så att ni vet.
Tänkte blogga nu igen, men imorgon eller den närmaste veckan kommer det inte bli så mycket bloggning. För imorgon ska det ju bli 30 grader varmt, så imorgon kommer jag att åka ut till landet och sola och bada (igen). Och nästa vecka kommer jag flytta till pappa, så då kommer det nog bara att "plåppa" in några mobilinlägg då och då! Men ska försöka att blogga så mycket jag kan. Nu ska jag fixa ett annat inlägg med mina senaste inköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0