Min bästa vän

Vendela Hedlund, hon är den bästa vännen man kan ha. Hon betyder allt för mig, hon är bara så helt bäst.
Ibland kan människor säga dom orden utan betydelse. Men JAG skriver orden, tänker orden, och skakar när jag tänker på hur bra vän, bästa vän, jag kan ha. Det gör ont i hela kroppen när jag tänker på dom gångerna vi inte setts på några dagar. Jag tänker på om jag verkligen förtjäner en så bra vän som Vendela? Hon är en av de närmaste personerna i mitt liv. Hon är mitt allt. Så Vendela, det finns tre ord jag vill säga dig:

JAG ÄLSKAR DIG



Kommentarer
Postat av: S <3 V

sofia min solstråle människan man blir glad av bara att tänka på utom nu när du skrev så bara det där korta fick mig att gråta..

du är den som alltid kan göra mig glad och får mig på bra humör som sagt vi har aldrig bråkat aldrig varit sura på varandra och det är för att vi passar varndra så bra som handen i handsken eller vad man säger men vi kommer att tjafsa men du ska veta du är min soulmate jag har kommit på det nu, nu när jag blivit större, självsäkrare att jag har funnit en vän för livet. I will never let you go. jag älskar dig sofia jag behöver inte säga det hela tiden utan du bara vet det, jag bara vet. tack flr dom fina orden du gav mig jag ger tusenfalt tillbaka. vi vet det, det är inget som behövs säga. du är ängelnen i mitt liv!!

2010-08-12 @ 22:27:33
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

helo

2010-08-13 @ 14:48:39
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0